Про проходження педагогічної практики студентів 3 курсу

1580488464 glavnajaЗ урахуванням особливостей організації освітнього процесу в період карантину виконання завдань пропедевтичної практики студентами (3 курс спеціальність 014 Середня освіта (Українська мова та література) з 6 квітня по 19 квітня 2020 року та спеціальність 035 Філологія (Українська мова та література) з 20 квітня по 3 травня 2020 року) факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка організовано з використанням засобів дистанційних технологій на підставі змін, внесених до робочої програми практики.

 Зміст і технологія здійснення практики, розроблені кафедрою методики викладання української мови та літератури, були зазначені в середовищі системи дистанційного навчання Moodle НПУ імені М.П. Драгоманова.  

 Дистанційне проходження практики здійснювалося через використання таких засобів:

  • засоби надання методичних матеріалів студентам;
  • засоби консультації студентів викладачами;
  • засоби інтерактивної співпраці викладачів і студентів;
  • можливість швидкого доповнення курсу новою інформацією;
  • засоби контролю успішності студентів.

    Для практичного втілення цих засобів студенти використовували месенджери (Skype, Viber, Telegram, електронна пошта) та середовище системи дистанційного навчання Moodle. Це дало можливість вчасно забезпечити передавання завдань, а студентам підтримувати зв’язок з керівником практики від кафедри.

       За підсумками дистанційного проходження пропедевтичної практики, студенти повинні були виконати всі завдання, оформити та надіслати звітну документацію керівникам практики.

     Отже, сучасні інформаційні технології дають змогу підвищити та вдосконалити ефективність освітнього процесу, створити можливість віртуального занурення в практичну діяльність. Дистанційне проходження пропедевтичної практики охопило весь спектр питань набуття навичок організаційної, методичної, аналітичної та дослідницької роботи в сучасних умовах. А основними результатами дистанційного проходження практики стало набуття студентами професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час конкретних ситуацій, що трапляються під час виконання освітніх завдань. За результатами практики студенти продемонстрували знання на високому та достатньому рівні.

https://drive.google.com/drive/folders/1xkD0VU547nXsG8uuVb6-1N9pBlK996lL

https://drive.google.com/drive/folders/1IaEDSzhCVwihrS_dwVN1XrJcYeW4OTZA

https://drive.google.com/drive/folders/1UtDNn0w9AWm5Won5gioKAGXfaZNpEGRU

Кафедра методи викладання української мови і літератури